Wczytuję dane...
Regulamin

REGULAMIN SKEPU www.ragazzon.pl

I Warunki podstawowe:
1.Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego należącego do firmy MotoStyling, znajdującego się pod adresem głównym: www.ragazzon.pl.
2.Niniejszy Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych przez firmę „MotoStyling Adrian Rudka” prowadzoną przez Pana: Adriana Rudka z siedzibą w 32-700 Bochnia przy ul.Juliana Goslara 15,posługującym się nr NIP: 8681907454 oraz nr REGON: 122411869
3.Każdy klient przed dokonaniem zakupów w sklepie internetowym www.ermax-moto.pl musi zapoznać się z treścią regulaminu.
4.Podane ceny w sklepie zawierają podatek VAT w stawce właściwej i obowiązującej w danym momencie na ternie Polski dla części motocyklowych.
5.Ceny nie zawierają kosztów wysyłki, koszt zostanie dodany do zamówienia w trakcie zamawiania.
6.Na wszystkie produktu oferowane w sklepie, sprzedawca wystawia dokument sprzedaży w postaci paragonu lub na życzenie faktury VAT.
7.Wszystkie oferowane produkty w sklepie są produktami nowymi, nigdy nie używanymi.

II Warunki korzystania ze sklepu internetowego:
1.Zamówień można dokonywać poprzez sklep internetowy mieszczący się pod adresem www.ragazzon.pl. Aby złożyć zamówienie poprzez sklep internetowy należy się w nim zarejestrować.
2.Nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.
3.Podczas rejestracji w sklepie należy podać wszystkie dane oznaczone jako wymagane. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędnie podane dane i wynikającego z tego problemy z realizacją zamówienia.
4.Po rejestracji każdy klient otrzymuje indywidualny login oraz ustawia, własne hasło dostępu do swojego konta w sklepie.
5.Składanie zamówienia poprzez sklep jest możliwe po zalogowaniu się do sklepu na swój indywidualny login.
6.Hasło oraz login są danymi poufnymi, klient musi chronić dostęp do nich dla osób trzecich.
7.Warunkiem poprawnej rejestracji w sklepie internetowym jest zapoznanie się z regulaminem sklepu i jego akceptacja.

III Czas realizacji zamówienia, proces zamawiania.
1.Zakupiony w sklepie towar wysyłany jest w terminie od 1 do 30 dni roboczych od momentu wpłynięcia pieniędzy na konto lub wybrania opcji wysyłki jako paczka pobraniowa. Dokładny czas realizacji uzależniony jest od stanów magazynowych sklepu oraz jego dostawców towaru.
2.Czas realizacji zamówienia podany na stronie jest terminem orientacyjnym, (dni robocze !) aby uzyskać dokładny czas realizacji zamówienia należy się z nami skontaktować telefonicznie lub poprzez e-mail. Terminy dostaw towaru uzależnione są od stanów magazynowych producentów oraz firm przewozowych. Wszelkie opóźnienia w dostawach nie będące winą sprzedającego, nie mogą być podstawą do jakichkolwiek rozczeń z tego tytułu.
3.Po złożeniu zamówienia czekamy do 3dni na wykonanie zapłaty za towar lub wybrania opcji wysyłki za pobraniem oraz na potwierdzenie zamówienia e-mailowo. W przypadku braku reakcji przez klienta w tym czasie zamówienia uważa się za nieważne i nie będzie ono realizowane.
4.Potwierdzenie zamówienia następuje w drodze kliknięcia na link aktywacyjny, generowany automatycznie i dołączany do wiadomości e-mail ze sklepu w chwili złożenia zamówienia w sklepie. Jeżeli klient nie otrzymał e-maila z systemu sklepu w ciągu 24h od momentu złożeniu zamówienia, prosimy o kontakt z administracją sklepu ponieważ takie zamówienie nie będzie realizowane.
5.Produkty których nie ma na magazynie w Polsce, mają charakter produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie klienta, według specyfikacji konsumenta. Klient określa model motocykla, rok produkcji, kolor, wymiary oraz inne istotne szczegóły potrzebne do wyprodukowania danego elementu.
6.Towary zamawiane na indywidualne zamówienia klienta muszą być opłacone z góry w całości lub musi być wpłacony zadatek na towar w wysokości od 10% do 30%. O sposobie potwierdzenia zamówień indywidualnych (wpłata całośći lub zadatku) oraz o wysokości wpłaty decyduje administrator sklepu, zależnie od rodzaju zamawianego towaru.
8.W przypadku braku możliwości realizacji złożonego zamówienia lub wydłużenia podanego na stronie czasu realizacji zamówienia, z przyczyn losowych oraz niezależnych od sprzedawcy, sprzedawca poinformuje drogą e-mailową lub telefoniczną o tym fakcie kupującego.
9.Produkty z oferty sklepu, są sprowadzana bezpośrednio od producenta.Podane ceny w sklepie wynikają z przeliczenia kursu euro z dnia wystawienia produktu do sklepu.W przypadku dużęj różnicy w kursie z dnia wystawienia z kursem z dnia sprzedaży, sklep zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia i odstąpienia od umowy sprzedaży lub realizację zamówienia po aktualnych cenach wynikających z przeliczeń walutowych, o ile klient wyraźi na to zgodę.Aby uzyskać informacje czy podane na stronie ceny są aktualne należy się z nami skontaktować.Aktualna cena zostanie podana po kliknięciu KUP TERAZ w sklepie.Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w przypadku gdy uzna on że różnica w cenie jest za wysoka.
10.Na sklepie występuje kilka statusów złożonego zamówienia:
a) "przyjęte zamówienie", oznacza że nasz system przyjoł twoje zamówienie. Na twoją pocztę e-mail (podaną przy rejestracji) trafi e-mail z naszego systemu informatycznego w którym będzie widniało twoje zamówienie wraz z kosztem wysyłki. Oznacza to nasz system informatyczny przyjoł twoje zamówienie.
b) Standardowo po złożeniu zamówienia system generuje status: "Przyjęte zamówienie, niepotwierdzone". Aby potwierdzić zamówienie, klient musi kliknąć w link aktywacyjny który otrzymał w wiadomości e-mail po złożeniu zamówienia w sklepie. Link aktywacyjny znaduje się na samej górze wiadomości którą otrzymasz z naszego systemu informatycznego zaraz po złożeniu zamówienia (patrz pkt 7, pk a) ).Jeżeli klient nie potwierdzi zamówienia klikając na link, obsługa sklepu może starać się potwierdzić zamówienie wysyłając do klienta e-maila lub telefonicznie.Niepotwierdzone zamówienia mogą nie być realizowane.
c) "przyjęte zamówienie, potwierdzone", status oznacza że potwierdziłeś swoje zamówienie i chcesz aby go realizowano.
d) "w trakcie realizacji", otrzymując e-maila z systemu informatycznego z takim powiadomieniem, będziesz wiedział że twoje zamówienie jest w trakcie realizacji i zostanie ono w krótce wysłane.
e) "zamówienie anulowane", oznacza to że z różnych przyczyn w tym np. twoja rezygnacja z zamówienia, sprzedający anulował twoje zamówienie i nie będzie ono realizowane.
11.Wszystkie zamówienia potwierdzone przez kupującego, muszą zostać potwierdzone też przez obsługę sklepu. Dopiero takie zamówienia będą realizowane. Sprzedający ma czternaście dni na potwierdzenie zamówienia.
12.Oferta i ceny w sklepie nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.Podane ceny są orientacyjne i mogą ulec zmianie bez aktualizacji niniejszej strony.

IV Koszty wysyłki oraz usługi transportwe:
1.Złożone zamówienie w sklepie, można odebrać osobiście w siedzibie sklepu (patrz pk. I, podpunkt 2) lub na życzenie klienta zostanie wysłane do klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
2.Najtańszą formą dostawy produktu do klienta jest odbiór osobisty w siedzibie firmy, koszt 0zł.
3.Koszt przesyłki kurierskiej krajowej do wagi 30kg: 20zł.
4.Koszt przesyłki kurierskiej krajowej pobraniowej: sklep nie wysyła paczek pobraniowych.
5.Podane koszty wysyłki pokrywa kupujący,chyba że promocja w sklepie stanowi inaczej. Koszt ten zostanie dodany do wartości całego zamówienia co będzie widać podczas składania zamówienia.
6.Firma "MOTOSTYLING" nie odpowiada za przedłużony czas dostawy z przyczyn od niej niezależnych.
7.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie produkty wynikające z błednie podanego adresu wysyłki podczas zamawiania towaru.
8.Na kupującym ciąży obowiązek oceny stanu przesyłki w chwili jej odbioru od kuriera w jego obecności. Paczki pobraniowe można otworzyć dopiero po uiszczeniu opłaty za nią.
9.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktów z przesyłki, należy sporządzić protokuł szkody w obecności kuriera. Druki protokołu szkody winien posiadać kurier. Warto też zrobić zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz uszkodzonych produktów jako dowód uszkodzenia paczki i jej zawartości.
10.Po stwierdzeniu uszkodzeń i spisaniu protokołu, prosimy o kontakt w celu uzyskania dalszych procedur zmieżających do reklamacji uszkodzonego produktu.
11.W przypadku nie odebrania przesyłki pobraniowej przez klienta (bez podania powodu), klient zostanie dodany do czarnej listy klientów sklepu. Kolejne jego zamówienie będzie realizowane po opłaceniu, pięćdziesięciu złotych polskich w ramach zwrotu poniesienia kosztów przewozu przesyłek nie odebranych, jakie musiał ponieść sprzedający.

V Zwroty:
1.Klient detaliczny ma prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w terminie czternastu dni kalendarzowych od dnia jego otrzymania. Klient hurtowy (podmiot gospodarczy) nie ma prawa do zwrotu ani wymiany.
2.Zwracany towar musi być nieużywany, nie może nosić żadnych śladów używania, nie może być uszkodzony oraz musi być w pełni kompletny. Towar mus być zapakowany w oryginalne, nieuszkodzone opakowanie z logiem producenta, chyba że klient otrzymał towar w opakowaniu zastępczym.
3.Do zwracanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (fakturę lub paragon).
4.Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
5.Zwrot towaru rozumiany jest jako zwrot po odebraniu paczki od dostawcy.Za zwrot nie uznaje się nie odebrania przesyłki od przewoźnika.
6.Prawu zwrotu nie podlegają wyprodukowane na specjalne zamówienie klienta.Przed zakupem należy upewnić się poprzez kontakt z obsługą sklepu, który towar jest produkowany pod zamówienie klienta a który jest dostępny na stanie i podlega prawu zwrotu.
7.Nie przyjmujemy paczek pobraniowych ani nie ponosimy kosztów związanych z wysyłką takich produktów.
8.W przypadku odstąpienia od umowy przez kupującego, sprzedający zwróci kupującemu koszty produktów lub produktu kupionego na sklepie, w ciągu czternastu dni od daty otrzymania zwracanego towaru.
9.Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
10.Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktów w przypadku ich zwrotu.
11.Zwracany towar należy odesłać na dane:
Ragazzon Srl
Via Dei Colli 29/33
31058 Susegana (TV)
Italy (Włochy)

VI Reklamacje i gwarancja:
1.Reklamacje są rozpatrywane w terminie czternastu dni roboczych od dnia złożenia reklamacji.
2.Niektóre produkty oferowane w sklepie nie posiadają homologacji oraz dopuszczenia do ruchu na drogach publicznych.W celu uzyskania informacji które produkty posiadają homologację a które nie prosimy o kontakt.
3.Wszystkie oferowane produkty w sklepie objęte są gwarancją wg. danych producenta, dilera lub dystrybutora z wyłączeniem produktów przeznaczonych do użytku na torach wyścigowych które nie posiadają homologacji. Najczęściej okres gwarancji to 12 lub 24 miesiące w zależności od producenta danego towaru. Warunki gwarancji określa karta gwarancyjna lub dokument opisujący warunki gwarancji, który jest dodawany do produktu przez producenta, dilera lub dystrybutora. W celu uzyskania dokładnych informacji prosimy o kontakt.
4.Niektórzy producenci zastrzegają iż, aby gwarancja była ważna, montaż ich części należy wykonać w autoryzowanym serwisie (faktura z montażu do wglądu przy zgłaszaniu reklamacji).
5.W przypadku zauważenia wad fabrycznych produktu lub gdy produkt jest niezgodny z umową kupujący ma prawo do zgłoszenia reklamacji. 
6.Klient zobowiązany jest do dostarczenia wadliwego produktu wraz z dokumentem potwierdzającym jego zakup (paragon, faktura) oraz z opisem wykrytej wady do sprzedającego.
7.Srzedawca rozpatrzy reklamacje w ciągu czternastu dni od daty otrzymania reklamacji i powiadomi kupującego o dalszym postępowaniu związanym z reklamacją. 
8.Jeżeli reklamowany produkt będzie wymagał wysyłki do zagranicznego dostawcy czy producenta, czas rozpatrzenia reklamacji może ulec zmianie. Sprzedawca zobowiązuje się do poinformowania kupującego o tym fakcie.
9.Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji dla klienta, sprzedawca naprawi, wymieni na nowy wolny od wad lub jeżeli nie będzie to możliwe, zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu czternastu dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

VII Pliki cookies:
1. Czym są pliki cookies.
Ciasteczka ( angielskie „cookies”) to niewielkie pliki danych w szczególności pliki tekstowe, zapisywane przez serwer na twoim komputerze. Pliki te pozwalają rozpoznać twoje urządzenie i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowując ją do twoich preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu oraz unikalny numer.
2. Z jakich rodzajów plików cookies korzystamy.
Cookies „sesyjne” – plikami tymczasowe, które pozostają na twoim urządzeniu, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej.
Cookies „stałe” – pliki pozostają na twoim urządzeniu przez czas określony w parametrach plików „cookies” albo do momentu ich ręcznego usunięcia.
Cookies podmiotów zewnętrznych – umożliwiają dostosowanie wyświetlanej strony do twoich preferencji, w momencie, gdy dokonujesz zakupów.
3. Do czego używamy plików cookies.
Pliki „cookies” używane są w celach statystycznych, marketingowych oraz w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika. Pliki cookies przechowują informację o geolokalizacji, języku odwiedzającego stronę, oraz losowe dane dotyczące identyfikatorów sesji. Gromadzone dane pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości. Pozyskane informacje pomagają nam budować statystyki dotyczące ilości nowych i stałych użytkowników oraz umożliwiają nam analizę odwiedzanych podstron. Dzięki tym informacjom nieustannie polepszamy nawigację po naszym sklepie oraz poprawiamy jakość oferowanych usług.
4. Usuwanie i wyłączanie plików cookies
Możesz w dowolnym momencie zmienić ustawienia przeglądarki, by nie akceptowała plików cookies lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookie może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze sklepu internetowego. Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies”. Ustawienia przeglądarki mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” lub informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Więcej informacji o wyłączeniu automatycznego zapisu plików „cookies” można odnaleźć w ustawieniach przeglądarki (oprogramowania służącego do przeglądania stron internetowych).

VIII Postanowienia ogólne:
1.Sklep www.ragazzon.pl oraz firma MOTOSTYLING zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. „O ochronie danych osobowych”.
2.Sądem właściwym do rozpatrywania spraw spornych związanych z umową jest sąd właściwy dla pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
3.Składający zamówienie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
4.MotoStyling zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu bez informowania o tym. Zamówienia przyjęte przed datą zmiany regulaminu będą realizowane wg starszej wersji regulaminu sklepu.
5.Zastrzegamy sobie prawo do błędów na stronie,zarówno ortograficznych jak i technicznych oraz merytorycznych za co nie ponosimy odpowiedzialnośći.
6.Informacje o towarach zamieszczone na stronie Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art.543 kodeksu cywilnego oraz innych przepisów prawnych. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za błędy techniczne producentów oferowanego towaru z oferty sklepu.Sklep nie ma obowiązku potwierdzania informacji podanych przez producenta oraz sprawdzania czy zgodnie z informacjami producenta, dany produkt pasuje / nie pasuje do wybranego motocykla itp.
7.Opis, zdjęcia, logo sklepu oraz inne elementy graficzne są prawnie chronione i są wyłączną własnością ich twórców. Żaden z tych elementów w całości lub w części nie może być kopiowany, używany, publikowany czy powielany bez pisemnej zgody ich twórców. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgodnie z prawem i obowiązującymi przepisami na terytorium Polski.
8.W przypadku jawnej próby wykorzystania, lub wykorzystania w całości lub w części opsiu, zdjęć, logo, treści oraz elementów graficznych sklepu, administracja ma prawo do natychmiastowego zgłoszenia takiej sprawy do odpowiednich służb w celu wyciągnięcia konsekwencji prawnych od osób łamiących prawo.
9.Należne nalożności sprzedającego wobec kupującego zostaną przelane przelewe internetowym na wskazane przez klienta konto bankowe.
10.W przypadku błędnego funkcjonowania oprogramowania sklepu lub awari technicznych w chwili złożenia zamówienia, sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu czternastu dni od jej zawarcia. W przypadku opłacenia takowego zamówienia przez klienta, sprzedawca zwróci wynikającego z tego zamówienia należności dla klienta na wskazane konto bankowe.
11.Sklep zastrzega sobie prawo od odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny.

IX Polityka wymiany oraz zwrotu w przypadku zakupów na firmę:
Informujemy, że nie przyjmujemy zwrotów produktów dostarczonych zgodnie z Państwa zamówieniem.
W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu, możemy odstąpić od tej zasady i zezwolimy na zwrot towaru.
Koszt przyjęcia towaru zwracanego do magazynu wynosi 10% jego ceny, zwracany towar nie może nosić śladów montażu, używania, korozji, itp.;
Z racji braku magazynu w Polsce, zwracany towar należy odesłać do magazynu we Włoszech, adres dostawy zostanie przesłany drogą e-mailową po uzgodnieniu.
Firma która zwraca towar ponosi wszelkie koszty z tym związane w tym dwa koszty transportu (do Polski oraz zwrot do Włoch).