Wczytuję dane...

NOWOŚĆ 2017: Sportowy układ wydechowy Alfa Romeo GIULIA QUADRIFOGLIO 2.9T V6 AT8

Po wielu godzinach spędzonych przez Włoskich inżynierów nad projektowaniem oraz kolejnych kilku dniach nad wykonaniem i testowaniem wreszcie jest !
Kompletny sportowy układ wydechowy do najnowszej Alfy Romeo GIULIA QUADRIFOGLIO w najmocniejszej wersji 2.9 biturbo V6, 510 KM.
Trzeba przyznać że oryginalny wydech Alfy wygląda naprawdę dobrze i do tego idealnie komponuje się z dyfuzorem. Dźwiękowo też jest bardzo dobrze, w końcu to V6 ! ale zawsze może być lepiej...Ragazzon opracował kilka możliwości do wyboru. Zaczynamy od katalizatorów i tutaj możemy wybrać sportowe metaliczne katalizatory 200cpsi lub downpipe w przelocie. Tłumik środkowy w wersji przelotowej N-grupowy oraz standardowy. Wydech końcowy cat-back występuje z kolei w 4 wariantach. Warto tutaj zaznaczyć że cat-backi występują z systemem sterowania zaworami wydechowymi, zależnie od wersji sterowanie pneumatyczne czyli jak oryginał lub elektryczne, sterowane manualnie przez pilot lub przycisk na konsoli. Do całości kilka adapterów to połączenia całości. Warto dodać że każdą pozycję można zamawiać i montować osobno. Do tłumików końcowych otrzymamy dokumenty potwierdzające homologację drogową więc możemy śmiało jeździć po drodze bez obaw o mandat.









Jak wygląd przekłada się na osiągi ? jest dobrze ! producent uzyskał +57Nm momentu obrotowego więcej.



Sterowany elektrycznie zarów wydechowy to świetna zabawa. Niezależnie od systemu D.N.A sam decyduejsz kiedy klapy mają być otwarte, może więc podrażnić sąsiadów nawet w trybie A, wystarczy nacisnąć magiczny przycisk "R" lub pilot.







Dźwięk jest zadowalająco dobry jak na homologowany wydech, gustowny bass i lekkie strzały idealnie pasują do tego Włoskiego samochodu. Należy też pamiętać że na żywo wydech pracuje nieco inaczej, lepiej :)